Nightnightnighty

2009-08-30 23:07:27
Allmänt Kommentarer (0)

Mensvärken gick kinda över, så jag gick till byn och campade hemma hos Ems. Vi kollade på Urban Legends och letade bilder att lägga upp på facebook. Sen skulle jag ut och träffa Kattis men hann inte, så nu är jag hemma.

Gud vad mkt man hade att skriva då. Kan dock lägga till att jag fick pappas telefonnummer av kvinnan. But I'm not gonna call, om han vill nåt får han fixa själv. Tack för mig.


jannis säger:

men "så du vill inte skriva med mig? L"
joel. säger:
Tänk om ja inte vill hmpf?
jannis säger:
then i go emo..
joel. säger:
nee, vf de
jannis säger:
cause i like talking to you
joel. säger:
:o
I like talking to you toooooo ^^
Drf ja blir lite sur näre fadar :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback