:o ! About dad

2009-08-30 15:46:30
Trouble, Thoughts & Love Kommentarer (0)
Kvinnan ringde. Och vadå att mannen är sjuk, han har typ pajat ryggen och väntar på operation -.- Ofta man inte hör något på 6 år för att sen plötsligt bli ihjälskrämd genom att practically höra att han ska dö. Vilket inte kommer hända, som ni säkert förstod. Kvinnan berättade även att pappa visat bilder och berättat en massa om mig och bror, hur fina barn han har och det. Som att han vet nånting ööööver huvud taget om saken! Han har tydligen oxå sagt att han har kontakt med mig på facebook (tack för att man blivit tillagd) och att bror lånat hans bil. Jag visste inte ens att människan använder sånt och bror har inte ens körkort! Vilken underbar lögnarpappa man har, stor kärlek! Sen frågade hon om det skulle vara lugnt att han hörde av sig till mig, and I said yes. Kommer bli grovt besviken. I knew this would come back and hunt me..

Nu sitter man här och glor på sin fars facebook-bild, och vet inte riktigt vad man ska ta sig till. Man vågar ju inte direkt skriva. Inte för att jag har nåt alls att säga honom. ADAM står det oxå, folk dom byter namn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback