Such a lonely night

2009-08-11 00:57:47
Allmänt Kommentarer (0)
Satt och bläddrade igenom mina gamla inlägg idag, när jag upptäckte att dom är mkt intressantare och bättre skrivna än dagens.. Typ roligare att läsa och det. That sucks bigtime, måste försöka gaina tillbaka mina skrivskillz :o

Starting now:
Min dag började 13.44, med att mamma och Heidi städade sönder lägenheten och rensade ut gammalt. Satt och var emo i 100 år, trying to fix whats wrong, tills jag kom på att klockan var mkt och gick och duschade och fixade. När jag skulle ut fick jag för mig att jag kunde gå hela vägen till byn i klackskor. Det gick helt okej, förutom att mina fötter gled åt helvete och jag fick skavsår. Men själva fotsulorna klarade sig utmärkt!
Everest & co var jobbiga och slängde kulor och skedar mm på oss medans vi åt the fabolous "korv med pommes". Och senare rökte vi vattenpipa och vaktade alkis-Jonna och alkis-Mariam, som drog med sig Ricky och Miguel.

Förövrigt ska jag och bror på synundersökning imorn, och sen ska vi kolla vilken körskola vi ska välja. När jag får körkort, (vilket jag har bestämt att få) ska jag och Ems fan i mig cruiza runt i våran high tech bil och ha ett liv!

- Och kul att folk har hört av sig idag.
- And I really screwed up the other night. Sorry bout that, I really wanted you there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback