17/12-09

2009-12-17 20:48:18
Allmänt Kommentarer (0)
Försov mig till klockan 11, men hade ändå inga planer på att gå till skolan så det var lugnt på den fronten, problemet var bara att min man skulle vart här klockan 10. Jag kollade luren i panik och märkte att jag inte fått nåt, så jag väckte idioten and he was like "omg älskling glömde larmet". Så går det när man lägger sig 5! Sen kom han iaf vid 12, så Irene är nöjd :D Kommer nämligen typ inte träffa muppen ordentligt förrän vid nyår nångång :(
När vi vart här ett tag kom min mor för att hon blivit sjuk under dagen(!), så vi typ låtsades sova, vilket ledde till att vi somnade på riktigt xD

Efter att han drog sov jag till 17 (hur fan ska man kunna somna inatt?), och sen har jag bara suttit här, druckit glögg och vart ute och lekt med hunden. Fortfarande lika kul att se henne kriga i snön :D


Asså hahaha, jag dog av garv. Tur att ingen var i närheten x)


Har blivit glögg addicted, så äckligt men ändå så gott :* (och ja, det är glögglas = små)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback