18/12-09

2009-12-19 00:07:36
Allmänt Kommentarer (0)

Satt i köket när bror plötsligt ringde mor och sa nånting om att åka nånstans. Mor went like: "Ska vi ta med oss loppan? Hon vet ändå vad det är." (Mig dårå). Då fattade jag att dom skulle köpa systemkamera till mói, and ofc I wanted to go! Dessutom hatar jag att låta dom åka och handla utan mig, för då blir jag aldrig nöjd. Inte för att det är speciellt nice att vara med dom heller, dom ska alltid ha rätt och jag får aldrig öppna käften.

Det blev iaf en Canon, kändes mer rätt än en Nikon :* Problemet är bara att folk vill slå in skiten, så jag får den på julafton. Jag vene om jag orkar vänta så länge :(
Tog iaf ut batteriet och det, och la den i laddaren, så det är iaf klart when I get it (a)

Därefter åkte vi och lämnade Jarmo, och gick till Telle. Har inte vart där på 100 år, så det var nice (:

Och helvete jag måste typ vara efterbliven på riktigt, visste inte att Jessica Simpsons hund, Daisy blivit uppäten av en varg :( Fan vad ledsen jag blev, heeeemskt!


And Dolly still likes the snöööö :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback