Heis

2009-12-03 21:14:18
Allmänt Kommentarer (0)
Asså usch, hittade nån grupp på FB om att Scar dödade Mufasa i Lejonkungen. Det finns bilder på hur Simba står brevid sin döda pappa och försöker få honom att vakna. Fyfan haha vill gråta :( Kommer nog aldrig kunna se filmen igen. Klarar verkligen inte av att se när det händer djuren nåt i filmer, spolar alltid över. Som typ Pahat pojat, usch.
Jag är jättekänslig när det kommer till djur, och har alltid varit det. Känner lixom mer för djur än människor, kan inte riktigt förklara.

Anyway så pratade jag lite med Ems och hon är typ segast i världen! På ett bra sätt, and it doesn't stop me from loving her <3

von hest säger:
HAHAHA xD
sry
jannis säger:
sry? xD
von hest säger:
för min seghet
jannis säger:
jasså. äsch jag är van ;D
von hest säger:
AHHA ;D
måste fan hitta en förkortning
SRYFMSH
sorry För Min Seghet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback