Kvällen

2009-12-03 00:02:30
Allmänt Kommentarer (0)

Fick min första julklapp idag, från Hannele! Ett hårt rött paket med silversnöre. Jag är 100% säker på att det är en bok, men vad för bok? Fick galen lust att öppna och kolla, men bestämde mig för att spara den tills julafton (y)

Borde oxå börja handla julklappar, men jag ingen aning om vad jag ska köpa till folk. Kan inte heller skriva förslag, ifall nån läser. Jättejobbiiiiigt, och jag är alltid efterbliven med allt, kommer säkert fixa allt i sista sekunden som vanligt. Inte nice.

Anyway så jag har kollat på mina serier once again, och forskat om braiga kameror. I have to have en systemkamera i julklapp, min kamera börjar bli lite sönderanvänd. My bad jag vet.

Har dessutom haft mensvärk hela dagen. Orkar inte med det här längre, blir galen. Nu ska jag käka *hmpf*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback