Sista kvällen i Sverige

2009-12-22 00:07:45
Shopaholic Kommentarer (0)
Fan vi åker imorn. Vi firar alltid jul i Finland, och har gjort det så länge jag kan minnas. Det är väl helt okej, umgås med släkten och sådär. I just don't like to slösa på mina veckor :( Tur att vi åker på kvällen iaf, måste hinna lämna julklappar till folket! Annars blire kaos!

OCH JÄVLARRRRR VAD JAG MÅSTE PACKA! Pallar inte x(

Anyways, idag.. Höll på decka i morsans säng while kollaing på vad hon ska ta med sig till Finland, men som tur var skulle vi till centrum och byta en kofta, så jag hann inte somna x)

Köpte nya skor oxå (a) Blev ett par svarta boots som jag dreglat efter, med remmar och nitar and stuff. Såg bara ett par 39or först och massa andra konstiga skor, men sen vände jag huvet och såg att nån gömt ett par 37or på en annan hylla! Folk dom leker fett smarta!
Well, I always get what I want när det kommer till skor ;D ÖGA på högsta grad, menade bara att det verkar som det, fick ju mina boots med galen platå och mina andra klackskor, och båda fanns det bara ett par av (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback