Sovasovasova

2009-12-09 00:18:31
Allmänt Kommentarer (0)
Har gått runt i affärer ända sen jag kom hem från skolan. Först åkte jag och mor till Outlet och kollade på lite saker. Båda köpte gråa halsdukar. Därefter åkte vi vidare till Stinsen, var jag även träffade Kattis. Jag köpte klackskor, och sen åkte vi till Sollentuna och jag köpte Kenzas skinnjacka för 2 papp, och fick grov ångest efteråt. Nu gäller det att gå i skolan och få tbx pengarna (y)

Ska alldeles strax gå och lägga mig, ska bara slänga upp bilder på mina inköp.

Och HAHAHHAH jag, Laura, Molly och Iza pratade om hur man var i skolan i sina yngre dagar, och Laura påminde mig om när våran lärare skulle fixa nya platser åt oss och eftersom jag var så pratig så visste hon inte vem hon skulle sätta mig brevid, and then she was like: "Det spelar ingen roll om Irene får sitta själv, för hon kommer ändå prata." and then I remembered it: JAG SATT OCH PRATADE MED MIG SJÄLV ifall jag inte hade nån o prata med! Eller så ropade jag saker till andra sidan klassen xD Faaan tider alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback