Spirre

2009-12-09 01:14:05
Sayings ♥ Kommentarer (0)

Sånt här gör mig glad. Kattis kan verkligen skatta sig lycklig som hittat en sånhär bra kille. Don't throw it away.

jannis säger:
mina öron är alltid öppna för sånt här :)
spirre / visiting montecarlo soon ;) säger:
härligt att veta :D det verkligen tack alltså guldstjärna du är <3

spirre / visiting montecarlo soon ;) säger:
gud fett skönt o prata med dig irene
svär du är bäst alltid inte bara nu men alltid när ja velat prata med någon
du förstår allting ja säger de inte svårt o förklara du är en riktig pingla
jannis säger:
o jag är jätteglad att du pratar med mig, känner mig lite braig :D
o jag finns alltid här om det är något så du vet
spirre / visiting montecarlo soon ;) säger:
i know <3 du alltid varit min favorit hos kattis vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback