Trött som foan, dags att sova

2009-12-07 23:58:58
Allmänt Kommentarer (0)

Skolan var tråååk, fett irriterande! I need some boys, once again. Emilia är söt dock :D

Sydde ett par roliga shorts som en övning, och sen ska jag börja på byxor. Måste avsluta min skjorta oxå (som jag knappt börjat på), fattar inte hur jag ska hinna med allt innan jul :/
Lyckades även hugga mig själv 46564 gånger med sprättare, nålar och saxar, som btw gjorde ett till hål i mina leggins. Och så råkade jag gå in i ett bord oxå (y)

Efter skolan åkte jag hem och sov, i 2½ h. Sen jallade jag till centrum och köpte nya leggins och en t-shirt. En lila t-shirt. Brukar inte gilla lila, men det var en fin lila, så det är lugnt :D

Och Molly fyller 18 imorn! Ni fattar inte hur glad jag är! Jag kommer äntligen ha nån braig att gå uuuuut med! Fan vad underbart! Och nu tänker ni säkert "2 pers, tsss..", men jag kanske kan fixa mer folk nu när jag har nån att börja med :D:D:D:D

Jag tror jag ska sova snart igen, måste komma upp imorn (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback