18/1-09

2009-01-25 22:47:01
Allmänt Kommentarer (0)

Igår vaknade vi ganska sent, typ nångång vid 14. Ändå vart jag helt seg o död hela dan x)
Sen hände det väl inte så mkt, förutom att darre hade födelsedagsfest,
och maggan frågade inte om vi ville dit förrän hon redan var där.
Så otroligt smart, jag hade ju såklart bara mjukis och nicoles enorma tjocktröja med mig,
och om hon hade väntat hade jag kunnat låna av henne..
Well det blev iaf ingenting av det, så jag och kattis drog med oss jonna och gick hem till henne.
Senare fick jag veta att min morsa är sjuk, vilket gör att jag inte vill gå hem förrän 2010,
så jag stannade en natt till. So did jonna :D


jonna: irene har gillat naim en gång i tiden. *retröst*
jag: meh!
kattis: va?! lime?

jonna sover, vi försöker få henne o prata i sömnen,
kattis: jonna! jonna! vart e du? *petar*
jag: jag kan inte se dig, vart e du?
kattis: vart e du?!
jonna: hos dig.. *mummel*


När jag vaknade märkte jag att jonna var borta x)
och nu väntar jag på att kattis ska duscha klart, så vi kan käka frulle (;
... och resten av dagen är inte ens värd en beskrivning.

Kan bara säga att Musse ringde på kvällen, it was nice <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback