10/3-09

2009-03-10 20:28:24
Allmänt Kommentarer (0)

Det här var nog den mest händelserika dagen på väldigt länge; Ebba tappade sin skoklack och vi sprang runt hela stan och letade efter den, vi åt happy meal med morötter och jag vet inte vad (som jag inte ens visste ingick pga min oköpning av happy meal) för att det var rea. Fick fulaste transformers-leksaken, it became my husband :*
Sen hade jag och mamma planerat att åka till Veddesta för att köpa tyg till min klänning som jag ska börja på imorn, men bilen dog så det blev rinkebys tygaffär istället. Hittade inget normalt tyg så det blev "balklänningtyg", bra att ha på sommarn. Inte. Köpte även ett gulligt blått tyg med hjärtan och text, och svart trikåtyg för min tubklänning som jag tänkt göra pga av dom tog slut på gina, är man smart så är man! Resten av dagen var jag med Maggan, sen promenerade jag hem. Och jag måste göra en fucking framsida på mitt designhäfte, orka det. Plus att läraren ser fööör rolig ut, helt retarded. Kisses :*

 Ebba dampar om klacken:
Riktig Rinkebysko!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback