11/3-09

2009-03-11 23:54:12
Allmänt Kommentarer (0)

Började 8.30, kom dit 10. Och slutade 2 timmar efter det. Och min kjol är fortfarande inte upplagd, hur seg får man bli? Efter skolan tänkte jag dra hem och sova, men hade lovat Ebba att färga hennes hår, så vi drog till henne. Hon bor själv btw, det är great! Jag upptäckte hennes 578465485749 make up store produkter, och hon sminkade mig två gånger x) Fumlade även runt i hennes skyhöga klackar och var rädd för att bryta anklarna, men jag klarade mig fint :D
Och nu borde jag plugga, men det är tyvärr inte min starka sida, så det får bli 90210 istället :/

reklam på tv;
jag: vad är det här, ghostbusters? -.-
jannis: HAHAHA nej, mythbusters! *dör*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback