15/3-09 Yesterday & Today

2009-03-15 13:16:14
Allmänt Kommentarer (0)
Blev inga skor igår för min seghet förstör alltid allt. Satt istället hemma och gjorde nada, tills jag gick ut. Där träffade jag min käre bror som äntligen kommit hem från Mexico. Mannen är jättebruuunis och jag dör! Senare blev det ett litet källarbesök again, och folk var jobbiga så mitt huvud höll på att explodera. And you don't wanna know the rest :*

Har inte sovit nåt, förutom typ 10 min i Kattis saccosäck, vid 10 in the morning.. So I'm kinda dead. Gonatt!

Update:
Sov lite längre än planerat, typ sådär 4 timmar, så det blev ingen utgång.

Jag har dessutom en massa att göra; there is 20 sidor matte + prov, svenskaprov om barnböcker(?), nån uppsats om nånting i material + uppgifter, läsa en bok på engelska, som skulle vart utläst för 2 veckor sen och jag har inte ens valt bok, mönsterkonstruktion och så måste jag designa en framsida till mitt häfte. Det var nog allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback