22/3-09 Yesterday + todays konfirmation

2009-03-23 00:03:53
Allmänt Kommentarer (0)

Var lite nere igår, så folket bjöd över mig till Nicoles nya lägenhet (which was very mysig!) för att få mig på andra tankar, vilket funkade någorlunda tills alla drog och jag var ensam kvar med "Den grekiska drycken som börjar på Oou.." (som inte gjorde saken bättre) o massa muppar, så jag drog ut. Sen vart jag fett mobbad och gjorde folk oroliga, så bråk uppstod. Blabla sen gick vi till Kattis och sov. Förutom att jag somnade halv 6, då en väldigt speciell åsna underhöll mig :*

Idag vaknade vi vid 8 för att komma i tid till KONFIRMATIONEN, which means i got 2 hours of sleep. Vi var iaf i kyrkan vid 10 och skrev klart våran bön och tog på oss dom där vita sakerna (ursäkta, hjärnsläpp). Och när vi läst upp våran fula bön råkade jag utbrista "SLUT" av nervositet, vilket ledde till att jag blev kallad för fjortis, det var great!

Och what's up with the snow?! Jag som trodde att våren var påväg :/

Förövrigt spelar min data upp nån konstig melodi whenever den får lust x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback