9/3-09

2009-03-09 23:00:03
Allmänt Kommentarer (0)

Ursäkta min seghet, men har inte varit på blogghumör. Anyway;

Home not so sweet home. Anlände hem igår, tänkte att jag sover här sista veckan innan brorsan kommer hem. I don't really like the sound of that, but anyway. Jag och Emsi lämnade även tillbaka filmerna vi hyrde, i det regniga vädret.

Iförrigår var vi på mikes 20 års fest. Kattis och grabbarna åkte dit vid 19.30, och jag och Mägsi vid 21 pga min seghet (a) Resan tog ungefär 25 år, och när vi väl kom dit blev allt knas och vi drog hem till brodern min med Kattis och Spirre. Jag hann inte få i mig tillräckligt med alkohol så jag drack av det lilla som fanns kvar. Maggan var däremot dyngrak, fattar inte hur hon lyckades xD Hon lagade iaf mat och alla blev mätta och glada. Sen kom Jannis. Då var jag så full att jag inte fattade vad han gjorde där. Dessutom drog han och co efter 10 min. What a night!

Idag har jag suttit hos brorsan med hans roliga vänner medans morsan fixade i tvättstugan. And now I'm home x)
Och glömde ställa in alarm igår så det blev ingen skola idag heller. FÖR TRAGISKT! Imorn ska jag gå. Och resten av året.

vi äter mackor;
jag: den e vaarm! :o
spirre: jaaa, jag la den i frysen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback