14/5-09

2009-05-14 18:29:22
Allmänt Kommentarer (2)
STALKERVARNING! Folk dom knackar på fönsterna och plingar 100 gånger utan respons. "Ge upp" tänker jag då, så jag kan gå ut utan att bli påhoppad x) Men det verkar ganska lugnt nu, har inte hänt nåt på 30 min. Ska nog ta och springa härifrån snabbt som fan och gömma mig hos Kattis. Eller så väntar jag på att mamma skjutsar (a) Tänkte även ta och sova över, då jag måste upp imorn och klarar inte av det hemma, verkar det som.
That's all for today tror jag, pallar inte skriva hos henne. Pussis!

Only a few days left tills jag får veta om det är nånting.. Emma fattar.
- Håll tummarna, I'm scared.

Min msn är liiiite manglad:
Ingenstans säger:

Ingenstans

Gjorde mackor säger:

Gjorde mackor


Kommentarer
Postat av: hesten

HÅLLER ALLA TUMMAR SOM GÅR!

2009-05-15 @ 17:38:19
Postat av: Irmelin

THANK YOU! <3

2009-05-15 @ 17:44:55
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback