20/5-09

2009-05-21 02:00:15
Allmänt Kommentarer (0)
Vaknade vid 15, jävligt skumt ska jag säga er! Emma joinade mig nåra timmar senare, och vi hämtade nödvändigt material. Sen drog vi till henne (med maggan) och jag fixade i boken medans hon plattade håret. Sen bestämde vi oss för att joina Molly på söder, var vi även hittade Timmy, Oskar och Felix! Pinsamt, pinsamt.. Vi drog iaf till nåt jättemysigt berg i Zinken, vafan hette det.. Skinnis! ..För att röka vattenpipa, men vi glömde kolen och vände tbx för att hämta det, sen gick vi o campade i nån park vid Medborgarplatsen istället. När vi kom till byn igen satt jag hos Jonna ett tag, sen var jag ute med Kattis. That's all skulle jag tro, så jag säger som Danny: Baby goodbye! (8) :*

"Som att jag var nån terrorist!"
turist*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback