22/5-09 - 23/5-09

2009-05-23 15:25:42
Allmänt Kommentarer (0)
Igår träffade jag Emma som sagt, vi + Jonna åkte till Söder och jag var galet irriterad på Maggan, still am. Anyway så gick vi till Skinnis och träffade Molly och Laura. Det röktes vattenpipa, dracks äckliga 'drinkar' och spelades "Jag har aldrig". Allt var skoj tills vi kom till byn och jag spydde vid rondellen x) Mamma märkte förstås att jag var full, men garvade bara, så det var lugnt, haha.

- Jag råkar spotta på bänken -
Jag: Finns det papper?
Ems: Det finns där borta.
Jag: *Blir förvirrad* Det finns här! (Menade att det finns spott)
Ems: Varför frågar du då?

- Lite bilder från igår:

Idag
ska vi dit igen, med eller utan Jonna. Blir väl samma saker som igår, antar jag.. Men innan det ska Kattis komma hit och fixa med klänningen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback