30/4-09 - 1/5-09 MAJ!

2009-05-01 16:27:09
Allmänt Kommentarer (0)
Har once again inte sovit en blund, då jag vart bjuden hem till Nico igår, för att fira Klada Vappen. Känner mig lyckligtvis inte trött alls, har inte ens gäspat. Fast jag ser nog ganska sliten ut ändå, men orkar inte ta reda på saken.

Först var jag och Ems lonelyboys pga att Kattis drog på fest hos Marcus, Jonna var med sina homeboys och Maggan bara lämnade oss och åkte till Rålis med brodern sin och hans gäng, för att hon "inte hittade oss". Vi campade i nån skog vid Rissne, efter att ha köpt äcklig utblandningssprite från donken. Sen haffade vi Fuat och Jonna och gick och satte oss bakom Maggans hus som efterblivna idioter. Sen gick folket hem och Maggan och gänget var äntligen in the neighbourhood & Kattis, så det bar av hem till Nico, där en massa knasiga saker hände. Folk drack bl.a. öl i 19 timmar i rad, very normal. När alla däckat (vid 7.30) drog folk + jag till grannen, där ännu mer knasiga saker hände, och satt där till 12.30.

- IT in public, galnaste ever.
- "Din mamma ligger och sover, inte min!"
- Ricardos smarta råd som sades 20 gånger.
- "Älskar du honom? Älskar du henne?"
- Lilla Irene. "Vackert namn."
- "Pretty woman" & Julia Roberts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback