4/5-09

2009-05-04 14:17:11
Trouble, Thoughts & Love Kommentarer (0)
Sitter hemma och väntar på att Emma ska sluta skolan, vi ska nämligen göra en sexbok! Låter helt fel, det jag menar är att vi ska köpa en bok och klippa ut alla braiga sexsaker ur tidningar och klistra in. Not bad huh? :D

Har även funderat lite,
Älskar, älskar inte - hur vet man? Oftast är det ju bra och allt funkar som det ska, men ibland kan det bli kallt och helt hopplöst av nån konstig anledning, men betyder det att man gjort något och känslorna kallnat? I need some answers. För tyvärr är jag en korv med trust issues, på hög nivå. Orolig för att han inte känner likadant, och att man är för på och pressar. Kanske tom skrämmer iväg. Jag behöver förslag och åsikter, om allting. Jag kan inte göra allt själv.. "Kvinnan bestämmer" my ass. Så för att det ska funka och gå framåt måste man ju kunna prata om det som känns bra men även om det som känns dåligt. Om vad man känner. För just nu känns det som att man är fast i nåt jävla KK-stadium, and I can honestly say that the 'not-knowing' makes me uncomfortable.

Hur vet man att man älskar någon?
- När man absolut vill vara med en person hela tiden utan att kunna ge en bra anledning varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback