Hocker <3

2009-11-05 00:07:00
Quotes Kommentarer (0)
"Jag är lite flumm idag. Jag gillar inte det. För då babblar jag massa skit.. Full? Flumm sa jag. Jag är inte full. Får man inte va när man är 18."

"Det är väl jävligt kul att jag har köpt en laptop nu, en egen ny, 2500 kostade den bara. Ja, camen är skit, micken är låg, och jag kommer döda mig själv snart. MEN, det är ändå värt.. att leva för er."

"Det känns som om jag inte är på den är planeten just nu. Jag är nykter, och många kommer nog tro att jag är lite annorlunda, men det är jag inte."

"Jag har inte den kapaciteten att göra en bra video just nu."

"Jag säger hejdå, gonatt och god kväll. Tack för mig och över till Alban. Alban har en grå skjorta som har älskar att knulla med. Förlåt fanfanFAN SNACKAR JAG SKIT, HEJDÅ!"
Trackback