19/10-09

2009-10-19 22:59:52
Allmänt Kommentarer (0)
Iiih vad jag hatar att vara ensam hemma, blir fan rädd för allt och vågar knappt gå runt i lägenheten. Dessutom vågar jag knappt blunda i duschen när jag ska skölja håret, och removar duschgardinen för att se ifall nån är där. HAHA som idag, skulle slänga sopor, och tydligen så öppnas det nån grej nere i sopnedkasts-saken så det kommer in luft vilket gör att det låter skitläskigt. Fick typ hjärtattack och blev helt stel. Sen sprang jag hem och stog lutad mot dörren i 59 år i hopp om att lugna ner mig xD Riktig mupp!

Nångång efter min panikattack kom min man och jag blev mkt lugnare <3

HAHA dagens höjdpunkt:
- *kommer med galen fart*
- *dör av garv*

- "RAKET!"
- *dör ännu mer*

Later on åkte vi till byn och jag campade hos Kattis. Lockade både hennes och Maggans hår, as always x)

Juste, när jag kom hem och steg in i mitt rum kände jag direkt doften av Jannis, HAHA this is great! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback