24/10-09

2009-10-24 14:04:02
Allmänt Kommentarer (0)
HAHA jävlar vad mkt film det vart igår! Först 1 på dagen and then 2 på kvällen! Sånt gillar vi dock. Märkte även att jag har 2 colaflaskor här på bordet! Vafan har hänt med mig, har plötsligt blivit världens onyttigaste! Aja, idag blire nog inget sånt (förhoppningsvis), förutom typ om vi ska dricka alkoholsej, det är nog inte så hälsosamt heller xD

"love is not a feeling, it's an ability"

Aja nog om det där med funderingar, nu ska jag göra mitt svenskaprov som bara jag får göra hemma, wiiiiie! (6)

OH!!! Jag slängde precis ett ihopknycklat papper över axeln och det hamnade i papperskorgen! SKILLZZZZZ!!!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback