7/10-09

2009-10-08 00:39:02
Allmänt Kommentarer (0)
Fattar inte vad som händer, snoozade från 8 till 10. Sov i fucking 10 timmar, och ändå ville jag bara lägga mig ner och dö. Tvingade iaf mig själv att gå upp vid 12, and then I went to school, på foto-lektion. Vi tog snapshots på folk på stan, fett pinsamt och läskigt. När jag slutat, 16.30, drog jag till Kattis och gjorde klart pusslet, duktigt! Sen skulle vi till Darre och kolla film, men stannade vid kyrkogården för att fota till Ems fotouppgift i skolan. Fick lägga mig (nästan) på en grav och grejer, creeeeeeepy :( HAHA sen lånade vi en stor kappa och kniv av Darre som Jonna fick posa i :D När vi var klara såg vi på "Let's go to prison" som folket tydligen sett 100 gånger xD

What makes her better than me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback