21/4-10

2010-04-21 23:02:52
Allmänt Kommentarer (1)
Hmm, idag vaknade jag med en tablett rinnandes ur mig. Haha, nejdå. That was later ehum..

Har kollat på Smallville hela dagen. Är riktigt glad för att Lana inte kommer tillbaka i säsong 9. Känns mkt lättare att låta Clark vara med Lois på så sätt. A man's gotta move on you know. Haha I know, är heelt insatt. FÖR insatt.

Vid 19 fick jag och modern min ryck, och åkte till Stinsen för att handla mat på CITY GROSSEN, som det heter nu för tiden. Flög i taket när jag hittade vanilj-cola och root beer, det finns ju typ ingen annanstans :o
Lyckades även få med mig 4 filmer (2 in 1); Vacancy 1 & 2, och I know what you did last summer 1 & 2 ;)

När jag kom hem googlade jag på massa filmer och märkte att Scary Movie 5 kommer ut nästa år i juli! Yay, jag och Ems har väntat sen 4an gick på bio 2006 haha xD

Tänkte förresten ta och ladda ner alla 6 Nightmare on Elmstreet-filmerna, då jag bara sett första och andra.

Imorn flyger lite bilder upp på bloggen, orkar inte fixa med allt nu.
Nu blir det Smallville + chips och dip. Kisses :*


Kommentarer
Postat av: djustd

Allt bra med dig? Det var ett tag sen jag var inne och läste bloggar...Ha en fin dag iallafall! Kram :)

2010-04-22 @ 12:53:02
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback