29/4-10

2010-04-30 00:06:10
Allmänt Kommentarer (0)
Hej jag har haft tårar i ögonen/gråtit sönder hela dagen; inne, ute, vart du vill. Såg ut som en crackhoe tillslut och behövde luft. Men det slutade bra. För att jag är bäst. Slutet gott allting gott. I love you..

Hade tandläkare vid 10, dom tog bort tandsten och borstade mina tänder. Haha! Aldrig hänt förut. Det sistnämnda alltså. Därefter fixade jag mig hemma och gick och träffade Kattis vid Eggeby. Vi promenerade till Akalla och tog bussen till Kista, där vi handlade saker åt Hayat och Kattis pappa, som båda fyller år snart. Sen åkte vi till byn och jag träffade mannen, vilket jag är jävligt glad för. Jag är bäst som sagt. Vet att han håller med mig om detta. Sen promenerade jag, Kattis och Maggan till Willy's. Jag köpte My bloody valentine på dvd, and now I'm like super happy! Sen åkte vi till byn igen och hämtade Elises flaskor från Ems. Och sen satt vi ute till 23, och nu är jag hemma igen.

So I have basicly gått runt som en dåre idag, ont i fötterna oh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback