igår (19 april) - 20/4-10

2010-04-20 23:13:40
Allmänt Kommentarer (0)
Igår gjorde jag väl inte så mkt. Tog en sväng till centrum och hittade klänningen jag velat ha i 50 år, på rea. Bought it (y) Visar nångång när jag orkar fixa med kameran haha. Har ju stativ och allt! ♥

Idag har jag gått runt i centrum med Ems. Köpte en grå kavaj again, i 34. Vadå beslutsångest haha xD
När vi gick till Konsum upptäckte jag Konsum-mannen, och var såklart tvungen att gå till hans kassa för att se ifall han kom ihåg mig. Which he did! Han var pratglad som vanligt, och frågade om jag använde min veckopeng till mjölk och en tidning x) Then he went like "Du har ju två saker, ska du inte ha två påsar då?", haha rolig snubbe :D

Sen har jag varit hos Hannele och Linnea, kom hem för ett tag sen. Oh dom bor så fint, vill oxå! När jag såg Linneas rum kände jag att jag måste bli av med lite saker här hemma. Jag samlar ju på allt. Det är så sjukt svårt att slänga bort nåt, allt måste sparas. Har typ 1000 lådor fulla med bara onödigt skit. Herregud, det här går ju inte..

Och fan, imorn går min gräddfil ut! Måste hitta en filmkompis! Eller så kollar jag bara själv som vanligt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback