Dreams about pills and girls i hate

2010-08-12 15:12:08
Drömmar Kommentarer (0)
Fyfan, jag drömde att jag var nånstans med gänget, nån lokal eller nåt. Alex hittade typ nån random tablett och svalde den i smyg, bara för att. Jag var inte där då. Efter ett tag började han må konstigt och erkände att han svalt den. Sen började han plötsligt få sår överallt, och blev helt blek, och svart under ögonen. Vart han än gick så droppade det blod. Och jag, som är så jävla rädd för at bli smittad, undvek ju honom hela tiden. Men det var ju bara biverkningar av tabletten. Sen vet jag inte vad som hände.

Fast efter ett tag kom nån tjej dit, och höll på med Jannis. Men jag var fett skön, när hon skulle sätta sig vid ett bord och prata med honom drog jag undan stolen. HAHAHA vilken jävla dröm. Sen när hon bad om hans nummer and he was like "Visst!", så sa jag antingen nånting i stil med att jag skulle kasta ut henne från fönstret, eller tog luren o slog sönder den. Minns inte vilket xD Sen blev Jannis fett lack på mig och sen skulle vi inte vara tsm längre.

I'm glad I'm awake now. Var tvungen att smsa honom och kolla så allt var okej, and it is, "och det kommer alltid vara."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback