Knas i hjärnan

2010-08-12 05:32:26
Trouble, Thoughts & Love Kommentarer (0)
Ibland känns det som att jag glömmer bort att säga saker. Eller vadå känns, jag gör ju det. När jag blir riktigt arg så blir det tomt i huvudet, som en blackout. Kan inte ens skrika när jag är arg, för då börjar jag bara gråta. Så jävla svag människa, måste vara full för att våga bli arg och kunna säga vad jag tycker. Riktigt patetiskt.

But at least I did. Det är bara det att jag glömde bort en massa, typ allt jag går runt och tänker på. Allt som alltid stört mig, men som jag aldrig fått svar på. Like; why aren't you here, or why aren't I there.

Och jag är inte dålig.. jag bryr mig, jag finns här, jag har tålamod, and I'm not hiding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback