kvällen 2 augusti - 3 augusti - 4/8-10 B-DAY!

2010-08-04 15:02:34
Allmänt Kommentarer (0)
I måndags fick vi för oss att spela Crash, igen, så vi satt och samlade på diamanter hela kvällen x) Satt även ute med Ilyas och Allan ett litet tag. Sen försökte vi hitta nån film att kolla på, men det failade så vi gick och la oss.

Igår vaknade jag vid 15. Vi åt frulle och cyklade till Stinsen. Jag köpte mig ett par leggins och 2 nagellack. Kattis köpte en marinblå mjukisdress, jättefin var den. Sen cyklade vi tbx till henne och slingrade hennes hår, vilket tog ungefär 4 timmar. Jävla slingmössa, aldrig mer. Får lära mig göra med folie (y) Sen tog vi några cocos-shottar och jag en dusch, och därefter gick jag till mannen. Vi kollade på Repo Men och det som fanns kvar av Ghost Busters 2, and then we deckade.

Idag fyller jag 19 år, världens onödigaste ålder. Vaknade 12 och flög ut genom dörren, ungefär HAHA. Har suttit hos Kattis och spelat igen. Hon drog till stan med Linda för ett tag sen. Jonna kanske kommer hit snart och håller mig sällskap. Yaaay. Vill färga mina mörka fransar ännu mörkare, för att se om topparna blir mörkare. Ska typ göra det, här finns en massa färg. Höhö.

Uppdaterar senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback