kvällen 31 juli - 1 AUGUSTI - 2/8-10

2010-08-02 18:03:09
Allmänt Kommentarer (0)
I lördags hade jag och Maggan tänkt dra till söder med Molly, men sen pratade jag med Nico som berättade att dom skulle ha överraskningsfest för Joel, som fyllde 20 i söndags - grattis! -, så vi drog till honom istället. Där dracks det och kördes sanning eller konsekvens. Vid 5 på morgonen drog jag till mannen och pratade, men gick tbx ett tag och saker spårade ur, Marcos hade sugit av en osynlig banan och folk klätt av sig och smörjt in sig i lotion. Haha folk är galna, men det är nice xD Sen drog jag till mannen och sov.

Igår
vaknade vi ordentligt vid 17. Drog ut och väntade på Kattis, som skulle komma hem från Finland vid 19. När hon kom satt vi hos henne ett tag och sen gick jag till mannen och åt hamburgare. Sen kom Kattis och Joel dit, och vi kollade på School for Scoundrels. Killen i filmen var riktigt ful, jag dog litegrann. Sen fick jag skjuts hem och dog litegrann igen. Kollade på Sex and the city 2 för att inte dö av ångest, men den var så lång att det slutade med att jag la mig vid 08 imorse.

Idag vaknade jag vid 17 again. Har precis duschat och tvättat håret, och nu täntke jag klä på mig och dra till Kattis och äta och kolla på film :D Finns inte så mkt annat att göra när vädret suger. Det regnade fan sönder nångång på morgonen :/ Och jag fattar inte om Ems ska komma hem idag, eller på fredag?!

Well, laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback