27/8-10

2010-08-27 22:51:36
Allmänt Kommentarer (0)
Vaknar alltid för tidigt! Idag hade jag en extratimme på mig igen. Satt och kollade på Våra bästa år haha :D

Igår var första naturlektionen, och idag hade vi religion för första gången. Man skulle typ skriva ett litet brev om sig själv och vilken religion man tillhör. I mitt brev blandade jag Islam med Kristendomen, slängde in lite "Inshallah" och grejer haha. Läraren kommer se mig som största skojaren xD

HAHA vi tjafsade med ena bibliotikarien oxå, fyfan vad roligt det är att käfta emot :D

Sen har vi tjafsat lite om studentskivan igen, folk började gråta. Dramaqueens -.-
Vi ska tydligen ha den i antingen 2 Grabbar och Kök, The Bridge, nåt ställe på söder, eller på Victoria som det var från början. Men jag röstar på förstnämda; man kan boka alla dagar, vilket gör att om man bokar helgen, så kan även folk som jobbar komma (y) Men vi får se nästa torsdag vad vi väljer.

Efter skolan vandrade vi runt i stan tills 19 på kvällen, sen åt vi bara och åkte hem. Köpte mig även en svart bh med tillhörande trosa. Hotness :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback