10/12-10

2010-12-11 01:47:12
Allmänt Kommentarer (1)
Det var katastrof inatt! Började få ont i magen när jag skulle sova, men lyckades ändå somna. MEN sen vaknade jag vid 04 av ååårets mensvärk, var helt svettig och mådde illa och jag vet inte vad. Krigade ett tag, för att sedan gå och lägga mig på hallgolvet och kvida med havregrej på magen. Efter vad som kändes som en evighet släppte det och jag kunde lägga mig och sova. När jag vaknade på morgonen mådde jag fint. Konstigt hur det kan bli så 3e jävla dagen ;s Och så har jag märkt att det blir så var 4e månad typ. Jättekonstigt. Måste beställa tid på UM och prata :/

Anyway så har jag varit hemma och grejat hela dagen. Gick till Nico vid 20 och kollade på när folk spelade, och kom hem nyss och pratar med Kattis i luren :)

Kommentarer
Postat av: love&peace

Det där lät inte alls kul, tur att det gick över :>



Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna varor upp till 300 kronor från runns.se- kika gärna in och lycka till♥

2010-12-11 @ 10:14:34
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback