Sug balle

2010-12-09 22:19:00
Trouble, Thoughts & Love Kommentarer (0)
Somehow you managed to make it my fault AGAIN. As always. JAG försöker vara snäll och VILL ge bort nånting fint som betyder nåt och visar att jag bryr mig, and you just throw that in my face. As always. Förstår inte ens varför jag ska bry mig. Förstår inte varför du vill att jag ska bry mig, när du ändå inte vill ge nåt bra tbx och ber mig dra åt helvete. NÄR JAG VILL GÖRA NÅT FINT FÖR DIG. I don't get it.. I don't get anything.

Och det är självklart att jag frågar, speciellt folk som är kräsna och inte nöjer sig med vad som helst. Vilket jag trodde. Men tänk nu om jag redan hade köpt nåt som inte uppskattas/används/behövs/vill has, then you'd be the one who'd be embarrased, inte jag. But okay, then I guess you wont get anything. See who CARES now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback