17/2-10

2010-02-17 18:47:37
Allmänt Kommentarer (2)
Somnade vid 5, men kom ändå upp imorse och var relativt pigg. Gick till skolan och gjorde klart korsetten! Nu måste jag lämna in den, så Gunilla (lärare) kan betygsätta den. Jag tror och hoppas på VG (a)

På måndag blir det början på en skjorta (har redan lagt ut delarna på tyget), OCH början på en ny korsett (rak eller hjärtformad, det är frågan) Jag är effektiv och gör 2 saker samtidigt ;D

Efter skolan träffade jag Kattis i stan. Hon köpte stövlar och jag köpte klänningen jag pratade om.
Och hittade skor 2 die 4. Juste Laura kom oxå :D
Sen åkte jag till Kista och la undan en likadan klänning åt Ems och köpte tvål haha.
Sen kom jag hem, gick ut med hunden och ringde till H&M och frågade om en kavaj till Ems. Och mig själv kanske, not sure. Det fanns iaf inte.

Var verkligen i behov av att få fixa nånting idag, så undanläggandet och kavajhuntingen passade bra (y)

Kommentarer
Postat av: Hesteen

sitter in the dress just nuu! :D

thank you very much for the heelp <3

2010-02-17 @ 20:22:34
Postat av: iprene

i did too nyss HAHA, men den är fan stor xD

och lugna puckar! anytime <3 fast den kanske ändå hade funnits kvar så HAHA. men aa :D

2010-02-17 @ 20:49:27
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback