18/1-10

2010-01-18 19:02:17
Allmänt Kommentarer (0)
Idag när jag kom till skolan fick jag först ett "Åh du är i tid igen, vad duktig du är!" från Emilia, och senare när jag sytt ihop alla delar till framsidan, och alla delarna till baksidan på korsetten, fick jag ett "Är du redan dääär, jag är stolt över dig!" från Izabelle. Ih folk är söta, you make my day <3

Sen hände det väl inte så mkt, och efter skolan åkte vi till stan för att hunta nitar till mig. Hittade 2 sorter jag gillade, så jag köpte 20 av båda. Dom fyrkantiga var dock lite större än jag tänkt mig, och dom runda kommer typ inte synas på tyget, cause it's kinda messy.. menmen jag provar imorn så får vi se hur det blir :D

HAHA våran syo höll tal om individuella valen, och jag var trött så jag gäspade högt,
Anna (nån lärare): Tyst! *visar med fingret*
Jag: Meh, får man gäspa eller?! *ännu högre*

Sen ville folket besöka Cubus, och där hittade jag just the thing för mig; en åsna! :D
Vi gick även till donken och åt årets godaste burgare: EL NACHO! <3 it actually innehåller nachos :D

Och en sak till: jag och den riktiga åsnan (min man) aren't talking :( kinda osams..


*tänker så det knakar*


min åsna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback