22/1-10

2010-01-22 15:49:50
Allmänt Kommentarer (0)

Morgonen och dagen spenderades med Jannis, han kom hit vid 10 och drog hem vid 15 :*
Vi krigade för att få Dolly att lita på honom, och med lite godis gick det tillslut :D Hon var fett rolig först och gömde sig under min datastol som en mupp, HAHA I died! Sen fick hon panik och sprang in i kattlådan för skydd HAHAH, fööör pinsam hund asså :D

Försökte städa lite innan, men det slutade med att jag tog upp kläderna från golvet, och slängde hälften på datastolsryggen och resten på min byxställning. Lyckat! (y)

Ikväll tänkte jag och Ems (eventuellt även Molly eller Maggan eller nån) gå på bio och se "It's Complicated" eller "Daybreakers". Nu gäller det bara att välja vilken, which is very hard :/

Aja berättar senare hur det blev, ska käka nu. Kisses :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback