25/1-10

2010-01-25 18:03:14
Allmänt Kommentarer (0)
Faaan vad död jag var när jag vaknade! Var fett hungrig oxå men kan inte äta tidigt på morgonen, så jag sket i det x(

Mötet gick bra, nu har jag tydligen bara skrädderi och svenska A och B. Inte för att jag gått på nåt annat hittills heller x) Ska typ lägga till mönsterkonstruktion och annat senare blabla.

Därefter fortsatte jag med korsetten, och blev klar med högra sidan, dvs fram- och bakdelen. Nackdelen med korsetter är att det finns 100 saker att göra! Så om jag nångång vill göra en korsett igen, så kommer jag ju aldrig komma ihåg alla olika steg :/

Men nog om det; efter skolan åkte jag till stan med Ebba och Laura, för att hunta en bustier till mig. Hittade en och köpte den såklart. Men nu är jag osäker på storleken, så jag måste typ till gallerian och prova andra storlekar. If I only had the ork. Well well, I guess I have to, orkar inte vänta :D

Ebba vill kolla dörren i matsalen,
hon börjar gå åt fel håll så jag reagerar:
Jag: HAALLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! *skriker som en åsna och alla kollar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback