Booooring

2010-01-10 00:32:30
Allmänt Kommentarer (0)
Drömde nåt jätteskumt igår natt btw.. Nåt (minns alltid på morgnarna, but then it fades) om att jannis dumpade mig. He was like: "Varför tänker du på sånt?" när jag berättade. Som om jag skulle gå runt och tänka på att han ska lämna mig. I mean, he could do it, but I hope not :o
Det är säkert för saker han säger, jag tar alltid allt på fel sätt, gosh I'm great x)

Skulle vilja lägga upp bilder once again, men har inte fotat nåt kul :/ Blir nog ändring på det när skolan börjar :) (Vilket jag abbbsolut inte ser fram emot haha)

Och faaan vad jag har varit törstig hela dagen, what's up with that?

Nu ska jag kolla på 8, but I'll be back :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback