3 juni 2010 - 4 juni 2010

2010-06-05 14:07:38
Allmänt Kommentarer (0)
Iförrigår var jag i byn med Kattis, Maggan, Mike och Allan. Vi satt på gården och åt frönisar och senare skjutsade Mike hem mig :)

Igår hade Bruno studentmottagning. Jag träffade Iza i stan vid 17 för att komma i tid, men resten av människorna var fett med sega, så vi satt på torget i Hökarängen tills typ 20. När vi äntligen började promenera hem till honom så gick vi fel och fick vända tbx. Riktiga åsnor.

Väl hos honom åt vi världens godaste smörgåstårta. Jaa och sen satt vi där i köket hela kvällen och drack vin, tills Bruno fick för sig att dra till Tanto, so we did. Vi stannade dock inte speciellt länge för det var galet tråkigt, så vi drog hem till Nico istället. Fast efter 10 min var det bara jag och Bruno kvar. Sen promenerade jag hem med Jannis :)


i väntan på folket


älskling har fina ögon


say cheese!


kärleksfullt


en joel


en brunos lillebror sebastian


en alex med snus i käften


maggan i nicos tröja, och alex i maggans jacka


såhäär snygg!


smokerS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback