9/6-10

2010-06-09 23:03:32
Allmänt Kommentarer (0)
Vaknade av att mamma rusade in och bad mig gå upp och göra mig klar för att dra till veterinären, trevligt sätt att vakna på (y)

Djuren fick sprutor, och klorna klippta. Vi fick även veta att Dolly är för liten för att skaffa valpar, snyft i mitt hjärta, jag ville ju ha en liten hundbebis här :(

Efter besöket åkte jag och mor till outlet och kollade lite. Köpte nya skor igen (likadana som sist fast i blått) och två linnen. Efter det har jag bara varit hemma. Tog världens lääängsta dusch oxå, känns nästan som att man inte hinner med såna nu för tiden :o Skulle även städa, men som sagt så hinner man inte med nåt..

And yaaaay, nu har jag äntligen fått det bekräftat; mamma åker till.. nånstans på måndag och övernattar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback