igår 2 juni

2010-06-03 13:58:09
Allmänt Kommentarer (0)
Igårkväll drog jag och cyklade med Ems, i klackskor. Vi cyklade ääända till Vällingby och tbx, och mina ben typ dog. Trodde jag skulle få världens träningsvärk idag, då jag inte tränat eller gjort nåt ordentligt på flera år, men icke sa nicke :D Min rumpa dör dock, kan helt allvarligt inte sitta! Jävla sadel HAHAHA. Slog även i mina private parts, and I'm pretty sure att jag fick sår, life's good xD

Korgen vi hade med oss var helt fullproppad med grejer, och när Ems hade den flög min hamburgare, mina strumpor och en plastpåse ut vid olika tillfällen. Dessutom höll jag på att bli påkörd av en buss i Spånga, GG!

När jag kom hem satt jag vid datan som vanligt.. Gick och la mig 06.30 tror jag det var.


dagens outfit hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback