igår kväll (28 juni) - 29/6-10

2010-06-29 13:01:49
Allmänt Kommentarer (2)
Igår drog vi till Nivå som sagt, det blev jag, Ems, Marlon, Melissa, Molly och Bruno. Hittade även Kissie och hennes gäng. Efter ett tag började vi vandra runt och leta efter andra ställen, men allt var stängt pga veckodagen haha. Sen hittade jag Jere på nån perrong, minns inte vart vi var. Plötsligt var vi i medis och åt gyros. Då hade tågen slutat gå, så vi tog nattbussen till centralen och ringde Carina. Hon skjutsade hem mig, och sen cyklade jag hem till mannen och sov över ♥

Idag kom jag hem för en stund sen. Kul när det första man hör när man öppnar ögonen är "När ska du hem?" haha. Måste även meddela att jag får ångest så fort jag kommer hem, vill inte vara här. Save me?


haha alkisar


sötisar! i love it when she's happy


ere slisk elläh?!


pose bitches! i gotta do something about my eyebrows..


hahaha enorma!


boys boys..

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Varför får du ångest hemma? :O

2010-07-01 @ 13:17:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Okej, vad tråkigt =(

2010-07-01 @ 17:39:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback