1 MAJ!

2010-05-02 01:26:10
Allmänt Kommentarer (0)
Jag kunde inte sova inatt, för hjärtat slog sönder och jag kände mig nervös. När fan ska det här gå över egentligen?
När jag lugnat ner mig och var redo för att sova, hörde jag min lur ringa.. and guess who it was? Mannen min ofc, som inte heller kunde sova :D Jag försökte berätta en gonattsaga, men är så jävla sämst som det bara går att bli. Tror jag får öva lite (mkt). Sen la vi på och sov. Vaknade igen vid 8 pga hunger. Gick upp, hittade mamma ätandes i köket och joinade henne. Sen smsade jag lite med Ems, och sen sov jag igen.

Och idag har jag varit hos Kattis och kollat på Avatar med henne och hennes föräldrar, och sen vart hos Ems med Kattis och kollat på skräckis :D Nu är jag hemma och har ångest som vanligt.

I also wore heels today (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback