Efter regn och en cola

2010-05-09 02:55:18
Allmänt Kommentarer (0)
Dagen började med äggmackor och en dusch. Sen promenerade jag till byn - i regnet - och träffade Nilsson. Vi ruttnade i fleera timmar i olika källare, i väntan på Kattis ankomst. Och jag upptäckte ett hål i golvet i hans morfars förråd x) Sen gick vi till kiosken och stog och pratade en timme med David, som även gav mig en colaburk :D När klockan äntligen blev 21.30 gick jag hem till Kattis och pratade med henne medans hon duschade. Det var nice! Sen fixade jag hennes hår och därefter gick vi ut och kollade på när David och Jannis tvättade Davids bil. Och sen har jag varit med Jannis.

Busschauffören körde förbi ärvinge - till centrum -, ursäktade sig och sa att han kunde åka tillbaka. Gulligt, men jag sa att det var lugnt :D

Nu sitter jag här och dricker Davids cola :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback