igår 28 maj - 29/5-10

2010-05-29 16:14:55
Allmänt Kommentarer (0)
Igår var jag hemma och kollade på tv tills Kattis slutade vid 21. Hon mådde dåligt och ville ta nåra öl, så jag följde med henne till pizzerian. Själv drack jag bara en halv, mådde bajs redan innan. Efteråt gick vi till macken och handlade toast. Sen kom David och Jannis och plockade upp oss. Sen satt vi på gården ett tag, och sen gick vi in till Kattis och sov.

Vaknade vid 8 första gången, Musse smsade och frågade om jag ville gå dit. Haha rolig människa. Somnade om, och när jag vaknade igen åt jag väärsta frukosten, är fortfarande mätt fan xD

Därefter åkte jag hem och duschade, och nu väntar jag på att Kattis ska bli klar med sin fika-time med Linda, för sen ska vi hitta på nåt igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback