igår kväll (7 maj) - 8/5-10

2010-05-08 14:23:23
Allmänt Kommentarer (0)
Igår träffade jag Elise som sagt, vi pratade i typ 10 min och sen åkte jag till byn och träffade Kattis. Vi satt hos henne till 21, och sen drog vi till Nivå. Skulle egentligen till Theodoras, men Mike och Alex insisterade på att vi skulle dit istället. Vi satt dock inte där så länge, drog och käkade hamburgare vid 23, och sen åkte vi till byn och träffade Maggan, Jannis och David.

Jag var på psykhumör och kanske har förstört allt. Men det får vi se när folk svarar på mina sms.

Idag
har jag ångest, som vanligt när jag dricker. Det dämpar ftm, men efteråt kommer det tbx.
Anyway, jag vill ut.. men som det ser ut nu, verkar det som att det kommer regna hela dagen. Men det hoppas jag verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback