11/11-10

2010-11-11 22:06:02
Allmänt Kommentarer (0)
Ojojoj vad svårt det var att gå upp imorse. Mor min är förkyld, och när jag vet att hon ligger och sover vill jag ju inte heller gå upp! Snoozade 30 min, och sen gav jag upp och klädde på mig.

I skolan hade vi bara Naturkunskap, svarade på frågor och sånt. Sen hade vi 3 minuters utecklingssamtal, haha. Han sa bara braiga saker om mig, och skyllde allt dåligt som hänt på någon annan. GRYM jag är, favoriten elläh :D

Efter skolan kollade vi lite i stan, och jag kom fram till att jag vill ha en ny "pyjamas" och plånbok. Inhandlas imorn. När jag kom hem åkte vi till Barkarby och handlade kläder och en kamera till mói :D Blev en tunika och en skjorta, och en Sony Dsc-w380 (y)

Förövrigt är jag helt senil. Häromdagen stog jag framför spegeln och tänkte tvätta ansiktet, och vips så glömde jag det och gick och la mig. Kom på det dagen efter. Sen skulle jag ta med mig min skjorta till skolan, hade lagt påsen i hallen o allt, och vips så glömde jag det oxå. And then skulle jag kolla nåt på internet, och varje gång jag tog upp rutan glömde jag bort vad det var xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback